Poczuj Lato Book TAG

13:54


Pierwszy TAG na moim blogu. Toż to powinno się świętować ten dzień! Za nominację i pretekst do zjedzenia odświętnego ciasta serdecznie dziękuję Zuzi z bloga bookandaBez zbędnej paplaniny, zapraszam na Poczuj Lato Book TAG!


1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.



Tą książką na pewno będzie "Pielgrzym" do którego zabieram się już od... no powiedzmy, że od dłuższego czasu. Pierwszy raz usłyszałam o niej u Anitki z BookReviews i to właśnie jej zachwyty zachęciły mnie to sięgnięcia po tę pozycję.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką. 



"Powiedz wilkom, że jestem w domu" to chyba książka, której okładka jest najbardziej adekwatna do tej kategorii i którą również mam na półce.

3. Twój plażowy must have.


Nie jestem pewna czy mam taki must have. Za plażami raczej nie przepadam, raz na jakiś czas zdzierżę, ale na pewno nie jestem wielką fanką takiego spędzania wolnego czasu. Nie przepadam również czytać książek na plaży... niewygodnie, piasek wchodzi tam gdzie nie powinien... 

Jednak jeśli miałabym wybrać powiedziałabym, że jest to coś lekkiego, i przyjemnego: np książka Johna Greena "Szukając Alaski"

4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

"Byliśmy łgarzami" jest w moich planach czytelniczych na te wakacje, i nie zamierzam jej omijać. Okładka wakacyjna i słoneczna, czyli idealna jako odpowiedź do tego pytania :)

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.


"Historia Bez Cenzury" tak tak jestem historycznym maniakiem zgadliście :D Ryczałam ze śmiechu podczas lektury i chyba nie było momentu, by uśmiech zszedł mi z ust :))

O nie moi kochani, to nie jest podręcznik, ani nawet stricte pomoc naukowa. Jak mówi tytuł - historia królów i wielkich postaci przewijających się historii Polski opowiedziana bez cenzury, napisana potocznym językiem o tajemnicach, romansach, wrogach i sympatiach. Drewniak obala mity i nie boi się wstydliwych tematów. 

Polecam każdemu kto choć trochę interesuje się historią i z całego serducha polecam (ale tym razem wszystkim, co do joty!) kanał ekipy HBC na yt ---> Historia Bez Cenzury

6. Książka, przez którą wylałeś może łez. 


Tutaj poszło bez zgrzytów. Od razu nasunęła mi się książka - "Oskar i Pani Róża", czyli przepiękna i wzruszająca powieść, która na pewno długo pozostanie w mojej pamięci.

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.


Nie mogę wymienić żadnej innej książki... jestem kompletnie oczarowana i zauroczona powieścią którą aktualnie czytam. Tak, tak! "Dziwne losy Jane Eyre" - właśnie tutaj przeniesiemy się w bale epoki wiktoriańskiej, a że zakochałam się w tych klimatach, nie mogłam podać innej pozycji!

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.


Buszujący w zbożu to chyba książka o najbardziej prostej historii świata... Przez to czyta się ją szybko i sprawnie - nic dodać, nic ująć :) RECENZJA

9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.  


Jak już dobrze wiecie (a nowym przybyszom oswiadczam...), iż ostatnio zabrałam się do czytania po raz pierwszy serii o Harrym Potterze. Historią młodego czarodzieja jestem wprost oczarowana i nie poprzestanę na pierwszy tomie! Jak widzicie musiałam chyba "dojrzeć" do tej kultowej już serii, po... 17 latach :) RECENZJA

Do wykonania Tagu nominuję:
 - Nuki z bloga Artefakty Nuki
 - Ninę z bloga Impresjalnie
 - Agę z bloga Blondie in Wonderland
 - oraz wszystkich, którzy mają ochotę go wykonać! :)

25 komentarzy

Prawa autorskie!

Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ZABRANIAM KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA moich tekstów bez mojej zgody. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.